IT voor uw online werkplek

Op kantoor, onderweg of thuis. Waar u ook bent, u wilt altijd onbezorgd toegang hebben tot uw online werkplek. Daar zorgt Mobicom voor.

Maatwerk KPN werkplek

Om uw werkplek zo goed mogelijk op uw wensen te laten aansluiten, maken onze IT-specialisten een analyse van uw huidige ICT-omgeving en uw gewenste werkplekoplossing.

Hierop volgt een maatwerkadvies voor de inrichting van uw online werkplek. We laten bovendien zien wat uw vaste maandbedrag wordt en hoe u eenvoudig maandelijks kunt op- en afschalen.

KPN werkplek

Mobicom werkt met de KPN EEN MICROSOFT 365 werkplek. Met deze moderne werkplek bent u zeker van de laatste nieuwe Windowsversie en Office-applicaties. Teams, Onedrive en Sharepoint bijvoorbeeld. We zorgen dat u altijd en eenvoudig kunt werken én samenwerken, ook op afstand.

Veilige online werkplek

Veiligheid speelt een steeds grotere rol bij de inrichting van uw werkplek. 70% van alle cyberaanvallen richt zich immers op MKB-bedrijven, dus daar wilt u goed tegen beschermd zijn. Dat bent u met de KPN EEN MICROSOFT 365 werkplek. Deze is continu voorzien van actuele en uitgebreide beveiligings- en beheeropties die beschermen tegen virussen, hacks, ransomware en phishing.

Groene achtergrond Mobicom

Wij ondersteunen en adviseren u graag bij het realiseren van uw ICT doelstellingen

Installatie van uw online werkplek

Onze IT-specialisten installeren uw KPN EEN MICROSOFT 365 werkplek op afstand of bij u op locatie. Door de analyse van uw huidige ICT-omgeving verloopt de omzetting van huidige data naar uw nieuwe online werkplek soepel en snel. Na de installatie voorzien we in een heldere uitleg/training voor de gebruikers. 

Beheer en service

Na de installatie en implementatie van uw online werkplek blijft Mobicom u graag ondersteunen tijdens het gebruik ervan. We bieden verschillende opties aan voor beheer en support.  

  • Betrouwbare back-upfaciliteiten in ons eigen datacenter in Nederland of met een Acronis Cloud back-up-oplossing. 
  • Proactief operationeel beheer van uw werkplek.
  • Een snel bereikbare en de kundige IT helpdesk. Onze IT helpdesk is telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 17.30 uur. Voor incidenten buiten deze openingstijden kunt u ons bereiken via het storingsnummer. 
Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer

Sluiten